Translate

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

.......ΑΡΝΟΥΜΑΙ...

Αρνουμαι ο φοβος τους να γινει και δικος μου…

Αρνουμαι η αδυναμια τους να γινει και δική μου..

Αρνουμαι το ψεμμα που αληθεια μου λενε ότι είναι..

Αρνουμαι να δινω σε στειρα μυαλα… στεγνες καρδιες..χερσα χωραφια…

Αρνουμαι τη ζωη που μου προσφεραν ως θειο δωρο..

Αρνουμαι την κολαση που παραδεισο ονομασαν..

Αρνουμαι να ειμαι κομματι της πιττας που θελουν να φανε..

Αρνουμαι ν’ανηκω στον κοσμο που εφτιαξαν..

Μα θα ειμαι εδώ οσο χρειαστει …

Για να λέω ότι υπαρχει κι ενας αλλος κοσμος και τον θελουμε..

Ο κοσμος της ψυχης μου και της δικης σου..

Εκει σε βλεπω εκει σε συναντω.. Εκει σ’αναγνωριζω…

Και θα περιμενω οσο χρειαστει για να σε βρω..

Κι όλα τα κοματια της να ενωσω..

σε σενα να τα παραδωσω …

Στην μια και μοναδικη ουσια..

στην αληθεια της υπαρξης …

που εσυ μου εδειξες..εσυ με καθοδηγησες..

δεν υπαρχω χωρις εσενα…

δεν τελειωνει αυτος ο δρομος χωρις εσενα..

δεν μπορουμε να γυρισουμε πισω χωρις εσενα..

δεν μπορω να σταματησω να σ’αναζητω..


μα που εισαι Αγαπη?
Ειπες ότι θασουν εδώ..

8 σχόλια:

  1. η συγκεκριμένη κυρία είναι η πιο ασυνεπής
    Μπράβο mrbu!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ είναι, μας κάνει να κινούμαστε, να συγκινούμαστε, να συνεχίζουμε να υπάρχουμε για εκείνη και μόνο.

    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εδώ είναι η αγάπη ´μαμά της καρδιάς´ μου. Δε με βλέπεις; εδώ είμαι και σ´αγαπαω και θα σ´αγαπαω μέχρι την τελευταία μου πνοή. Σε ευχαριστώ για όλα όσα μου χάρισες.

    Φιλάκια και κρατά γερά για όλες τις δυσκολίες.

    Μαράκι από Κύπρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχχα μενια μου,

    εμφανιζεται οποτε θελει οπου θελει κι αμα θελει..σαν κι εμενα..χανομαστε ξαναβρισκομαστε..και φτου κιαπτην αρχη..

    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γεια σου roundel,

    ναι εδω ειναι, αλλιως δεν θαμασταν κι εμεις εδω..αλλα καμμια φορα την χανω..δεν την βλεπω τοσο καθαρα οσο θελω..

    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι κοριτσακι μου γλυκο,

    εσυ εισαι αγαπη απο μονη σου...αυτοφωτη και λαμπερη που μονο δινει..πηγη δυνατη..που φωτιζει παντου... ηρθα να σου δωσω και μου δωσες εσυ..
    καλεεε?υποτιθεται εγω πρεπει να σου δινω κουραγιο..οχι εσυ σ' εμενα..απαπαπ..τι παιδι εισαι εσυ? σματςςςς
    φιλι γλυκο..κι αγκαλιτσα μεγαλη μεγαλη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα περιμένω να δω τι έχει πιο κάτω..
    Τι μου επιφυλάσσει ο καιρός..
    Πλέον από περιέργεια παλεύοντας
    να γεννήσω φως...

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μου φανηκε ταιριαστο ;)

    Ἡ ἀγάπη

    Ἄ! Τί ὠφελεῖ νὰ καρτερᾷς ὄρθιος στὴν πόρτα τοῦ σπιτιοῦ
    καὶ μὲ τὰ μάτια στοὺς νεκροὺς τοὺς δρόμους στυλωμένα·
    ἂν εἶναι νὰ ῾ρθεῖ, θὲ νά᾿ ρθεῖ, δίχως νὰ νιώσεις ἀπὸ ποῦ,
    καὶ πίσω σου πλησιάζοντας μὲ βήματα σβησμένα.

    Θὲ νὰ σοῦ κλείσει ἀπαλά, μὲ τ᾿ ἄσπρα χέρια της τὰ δυό,
    τὰ μάτια ποὺ κουράστηκαν στοὺς δρόμους νὰ κοιτᾶνε,
    κι ὅταν γελώντας νὰ τῆς πεῖς θὰ σὲ ρωτήσει: «ποιὰ εἶμ᾿ ἐγώ;»
    ἀπ᾿ τῆς καρδιᾶς τὸ σκίρτημα θὰ καταλάβεις ποιά ῾ναι.

    Δὲν ὠφελεῖ νὰ καρτερᾷς... Ἂν εἶναι νὰ ῾ρθεῖ, θὲ νά ῾ρθεῖ.
    Κλειστὰ ὅλα νά ῾ναι, θὰ τὴ δεῖς ἄξαφνα μπρός σου νὰ βρεθεῖ
    κι ἀνοίγοντας τὰ μπράτσα της πρώτη θὰ σ᾿ ἀγκαλιάσει.

    Εἰδέ, κι ἂν ἔχεις φωτεινό, τὸ σπίτι γιὰ νὰ τὴ δεχθεῖς,
    καὶ σὰν φανεῖ τρέξεις σ᾿ αὐτήν, κι ἐμπρὸς στὰ πόδια της συρθεῖς,
    ἂν εἶναι νὰ ῾ρθεῖ, θὲ νά ῾ρθεῖ, - ἀλλιῶς θὰ προσπεράσει.

    Κ. Ουράνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή