Translate

Τρίτη 3 Απριλίου 2012

" Ψυχή μου όμορφη "





Δειλιάζεις, κρύβεσαι
μικρός πως είσαι σου είπαν.

Αυτοί που σε φοβούνται
μικρό θε να σε βλέπουν.

Αυτοί που σε λυπούνται
την απουσία τους
δεν ιμπορούν να αντικρύσουν.

Αντίκρυ μου στάσου
για μια στιγμή  ψυχή μου
τα μυστικά σου  πες μου.

Πώς θα λευτερωθούμε
πώς να μην γίνει πόλεμος
πώς θα βασιλέψει η ειρήνη.

Αγάπη είπες ψιθυριστά
αυτή είναι η ουσία.

"Αγάπα τον πλησίον σου
όσο τον εαυτό σου"

Την πλάνη τους δικαιολόγησε
για όσα δεν γνωρίζουν.

Κι εκείνοι που γνωρίζουνε
κι εκείνοι που θωρούνε
άγριοι δείχνουν στη μορφή
αγρίμια, στην καρδιά τους.

Τον πόνο τους, απάλυνε
σαν χάδι εσύ, ψυχή μου.

Μέσα τους τρέξε με ορμή
σαν καθαρό ποτάμι
ξέπλυνε τις ενοχές
τις μύριες τις ντροπές τους
τις ποταπές τις σκέψεις τους
και την ανημποριά τους.

Ψηλά στάσου,
εκεί που σε θωρούνε
όλοι να δουν, να βγούν να πουν
εσύ είσαι η ψυχή μας.

Δείξε πως άντεξες εσύ
τον γολγοθά και τον σταυρό σου,

Πως ο πόνος γίνεται γιατρειά
πως η λησμονιά ελπίδα
πως αγαπά με λεβεντιά
μόνο η ελευθερία.
Πως οι ψυχές οι λεύτερες
άδικο δεν γνωρίζουν.

Ηττα, δεν έχει η καρδιά
όταν πολύ αγαπήσει.

Όταν ανοίξει το ασκί
κι όλους θα τους θερίσει
εσύ θα στέκεις ολόρθη
μπροστά στο μισεμό τους
και θ'αγροικάς το πέλαγο
που όλους τους θ' αφανίσει.

Βροντάς, μιλάς κι ακούγεσαι
σε πέρατα και πελάγη.

Ψυχή μου μόνο "να είσαι"
το μυστικό το ξέρεις.
Κι άστους αυτούς που λοιδορούν
την όποια αναλαμπή σου.
Συγχώρεσέ τους
δεν μπορούν να δουν
όσα εσύ γνωρίζεις.

Η άγνοια τους σκότωσε
η λήθη , τους επήρε
κράτα εσύ, βάστα γερά
εσύ είσαι η ελπίδα.

Όσο εσύ ψυχή θωρείς
όσο εσύ θα βλέπεις
τόσο κι εγώ θα ζω σιμά σου
και θα σου απαγγέλω.

Τον ύμνο της παρηγοριάς
και της κρυφής μου νιότης,

Σε οίδα ψυχή μου θα μου πεις
τώρα κοντά μου έλα
και σίμωσε να σε κρατώ
όπως τη γη ο αέρας.

Ένα μαζί να γίνουμε
και να σε λευτερώσω.

Λευτέρωσέ με , ξύπνα με,
ο χρόνος τελειώνει.

Στείλε στρατό, στείλε αιτό
ανέβα στη κορφή σου,
κει που φωλιάζουν οι ουρανοί
εκεί που αστράφτει ο ήλιος
κόψε μου την ερημιά και το βαθύ σκοτάδι.

Αγάπη μου παντοτινή
αιώνια ομορφιά μου
ψυχή μου όμορφη εσύ

"μόνο ελεύθερη μπορώ να ζω,
αυτό είναι το ταξίδι."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου